Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Sebi namjestio isplatu od 4,5 miliona * Džigijeva televizija prikriveno donirala Mila * Parama iz budžeta pomagao birače DPS-a * Diskriminisan jer je advokat „Dana“ * Sebi namjestio isplatu od 4,5 miliona * Reforma javne uprave * Margine erosa
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 16-05-2018

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Miodrag Lekić, predsjednik Demosa:
- Potrebni su nam građanski protesti protiv Mila Đukanovića.

Vic Dana :)

Žena: Kakvi su tvoji planovi za Vaskrs?
Muž: Isto kao i Isusovi…
Žena: Kako to misliš?
Muž: Nestaću u petak i ponovo se pojaviti u ponedjeljak!
Žena: Ako to napraviš, ja ću isto kao i Marija. Pojaviću se trudna, a da me muž nije ni takao…

Sjedi Perica u razredu na kojem se uči gramatika.
Kaže učiteljica:
– Može li mi neko dati primjer istog glagola u prezentu i futuru prvom?
Javi se neka djevojčica i kaže: Trčim i trčaću.
Učiteljica je pohvali i pita za drugi primjer. Javi se dječak i kaže: Spavam i spavaću.
Učiteljica pohvali i pita ima li još ko neki primjer. Javi se Perica i kaže: „Jedem supu i pile ću.







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Politika MANS OBJELODANIO DA JE DPS TOKOM IZBORNE KAMPANJE NEZAKONITO DOBIJAO MEDIJSKI PROSTOR OD LUTRIJE I TV 777
Džigijeva televizija prikriveno donirala Mila
Milovac Džigijeva televizija prikriveno donirala Mila Ugovorom između DPS-a i Lutrije predviđeno je da TV 777 emituje spotove DPS-a, 15 dana i to 15 puta dnevno, kao i da 60 puta dnevno emituje poruke na led displeju u centru Podgorice, što je naplaćeno samo 4.145 eura
Demokratska partija socijalista (DPS) je tokom parlamentarnih i predsjedničkih izbora imala prikrivene donacije pojedinih medija, čime je prekršen niz zakonskih propisa, ukazano je iz Mreže za afirmaciju nevladinog sektora (MANS).
Direktor Istraživačkog centra MANS-a Dejan Milovac prezentovao je na konferenciji za novinare nekoliko primjera koji, kako je istakao, pokazuju zbog čega je izuzetno važno da javnost ima pristup informacijama o finansiranju političkih partija. On je naveo primjer sa parlamentarnih izbora 2016. godine koji se odnosi na Lutriju Crne Gore, odnosno njenu televiziju 777.
– Ta televizija je za potrebe političkog oglašavanja – reklamiranja DPS-a izdala ugovor i fakturu kojom je pravdano 4.145 eura usluga koje je ta kompanija pružila DPS-u tokom parlamentarnih izbora – kazao je Milovac.
Kako je precizirao, ugovorom je bilo predviđeno da TV 777 emituje spotove DPS-a, 15 dana i to 15 puta dnevno, kao i da 60 puta dnevno emituje poruke DPS-a na led displeju na trgu u centru Podgorice. Milovac je kazao da je ugovorom bilo predviđeno i da na sajtu Lutrije dva puta sedmično stoje „markice“ DPS-a, kao i reklama na jednoj strani „Arene”, sportskog dodatka u „Pobjedi”.
– Predviđeno je i da TV 777 radi prenos uživo završne konvencije DPS-a u Podgorici. Za tu kompletnu marketinšu uslugu, TV 777 je od DPS-a naplatila 4.145 eura.Lako je utvrditi da je pravi iznos mnogo veći.
Mi smo uzeli najlošiju varijantu, da je TV 777 emitovala samo jedan spot DPS-a koji je u prosjeku trajao 60 sekundi. Šest eura po sekundi koštalo je emitovanje tih spotova na TV 777, i kada se to pomnoži sa 15 emitovanja dnevno i 15 dana emitovanja u toku parlamentarne kampanje, dolazimo do zaključka da je realna vrijednost onoga što je TV 777 pružila DPS-u najmanje 81 hiljada eura – rekao je Milovac.
On je podsjetio da Zakon o finansiranju političkih partija izričito zabranjuje kazinima, kladionicama i drugim priređivačima igara na sreću da daju bilo kakve donacije, novčane ili nenovčane, bilo kome političkom subjektu.
– Dakle, ovdje jimamo ne samo prikrivenu donaciju, nego čak i donaciju koja je bila javna i potpuno nezakonita. Naravno, Agencija za sprečavanje korupcije nije ništa uradila po ovom pitanju. Oni su samo primili dokumentaciju od DPS-a, bez provjere da li se radi o kompaniji koja zaista može da donira ili da li je DPS realno prikazao ono što je dobio kao uslugu od TV 777 – pojasnio je Milovac.
Na čelu Lutrije je inače kontroverzni biznismen Sava Džigi Grbović.
– Favorizovani položaj DPS-a na TV 777 nastavio se i na nedavno održanim predsjedničkim izborima. Kandidat DPS-a Milo Đukanović je imao više nego favorizovan položaj u odnosu na druge predsjedničke kandidate. MANS je zabilježio da TV 777 nije ugostila Đukanovića kao kandidata, već je preuzela sadržaj drugih emisija, u prvom redu TVCG i televizije Prva – kazao je Milovac.
On je dodao da je TV 777 emitovala cijelu autorsku emisiju „Živa istina“ bez navođenja izvora emisije.
– Nigdje na ekranu nismo imali informaciju da se radi o emisijama koje su emitovane na državnoj televiziji, odnosno na Prvoj, niti smo imali bilo kakvu oznaku da se radi o plaćenom marketingu ili o besplatnom predstavljanju toga kandidata. Dakle, ovim je prekršen čitavi niz zakona – ukazao je Milovac.
Kako je dodao, DPS je reklamiran u Pobjedinom dodatku „Arena“ iako se, kako je kazao, u zvaničnom cjenovniku koji je Lutrija Crne Gore dostavila za predsjedničke izbore nigdje ne navodi koliko košta jedna polovina strane, niti se navodi mogućnost oglašavanja u „Areni” kao nešto što se nudi svim kandidatima.
– I pored toga, isključivo je predsjednički kandidat DPS-a mogao da se reklamira u „Areni”, za iznos koji nama zasad nije poznat – kazao je Milovac.
M.V.

Đukanovića privilegovala i TV Pink

Kako je kazao Dejan Milovac, kandidat DPS-a Milo Đukanović privilegovan prostor za medijsko predstavljanje dobio je i na televiziji „Pink” u formi specijalnog intervjua koji je emitovan samo u martu.
– Emisija „Intervju mjeseca” nije emitova ni tokom aprila ni tokom maja, pa zato nije riječ o redovnoj emisiji. Sudeći po programu koji je ova televizija dostavila Agenciji za elektronske medije, nijedno emitovanje ove emisije nije bilo ni planirano. Nijedan drugi kandidat na TV Pink nije imao formu predstavljanja. Jedino je DPS, odnosno Milo Đukanović, imao ekskluzivni intervju u trajanju od 104 minuta, koji je repriziran prije samih predsjedničkih izbora – predočio je Milovac.
On je najavio da će MANS po pitanju evidentiranih prikrivenih donacija DPS-u i Đukanoviću podnijeti inicijative Agenciji za sprečavanje korupcije (ASK) i AEM-u jer je evidentno došlo do kršenja niza zakonskih propisa.

Uslovi korišćenja

Svako neovlašćeno korišćenje sadržaja portala "Dan on-line" je kažnjivo i vlasnik prava shodno Zakonu o autorskim i srodnim pravima ima pravo na zaštitu od istog kao i na naknadu štete prouzrokovane takvim radnjama.

Podaci, tekstovi, fotografije i informacije objavljene na ovom portalu mogu se koristiti isključivo u lične i nekomercijalne svrhe.
Zabranjeno je svako modifikovanje, kopiranje, štampanje, javno prikazivanje i reprodukovanje, distribuiranje ili na drugi način javno objavljivanje informacija sa ovog portala u komercijalne svrhe, bez pisane saglasnosti "Jumedia mont" d.o.o..

Prenošenje sadržaja portala "Dan-online" dozvoljeno je uz prethodno pribavljeno odobrenje vlasnika prava, uz obavezno navođenje izvora ili linkovanje izvornog sadržaja portala "Dan on-line".

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"