Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Ukinuta presuda za ubistvo Šćekića * Hitno je samo kad Đukanoviću prijete * Milove firme vrijede 18 miliona * Ova vlast je gora od okupatora * Istekao rok za raspuštanje Skupštine, Vlada ćuti * Svijet na putu „klimatskog aparthejda“ * Novi pritisci Prištine, Srbi pred humanitarnom katastrofom
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 26-06-2019

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Velibor Džomić, koordinator pravnog savjeta MCP:
– Besmisleno je da se vode sudski sporovi o tome da li je crkva crkvena ili džamija džamijska, jer je to isto kao da danas na sudu dokazujete da je zemlja okrugla ili da je more veliko.

Vic Dana :)

Mujo krenuo u večernju školu i nakon nekog vremena prozove ga profesor na času matematike:
- Mujo, kol’ko je dva plus dva?
Mujo ispali kao iz topa:- Čet’r’!
Profesor ga pohvali:
- Sjedi, pet!
Mujo zagunđa sebi u bradu:
- Ma znao sam da je pet...

Zašto je kalkulator najbolji čovjekov prijatelj?
- Zato što na njega uvjek možeš računati.







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo - datum: 2019-06-25 IZ MEDIJA CENTRA KRITIKOVALI RAD JAVNOG SERVISA
Emituju sadržaj u interesu DPS-a
Zgrada RTCG Emituju sadržaj u interesu DPS-a Samo novi, slobodni Savjet RTCG može smijeniti sadašnji menadžment i dozvoliti profesionalcima, kojih ima i u RTCG, da vode javni medijski servis, ocijenio je Đurović
Iz NVO Medija centar ocijenili su da Radio-televizija Crne Gore djeluje neprofesionalno i propagandistički i kao primjer za to navode reemitovanje cijelog intervjua koji je predsjednik DPS-a i države Milo Đukanović dao drugom mediju. Smatraju da bi, za više od 14 miliona, koliko građani godišnje daju za RTCG, Javni servis makar mogao samostalno uzeti izjavu od javnih funkcionera ukoliko je saopštena važna informacija.

– Nije poznato javnosti na osnovu kojeg kriterijuma je TVCG reemitovala intervju Đukanovića, koji je dao N1 televiziji, a nije prenijela intervju koji je predsjednik PzP-a i poslanik Nebojša Medojević dao toj istoj televiziji. Upravo zbog ovakvih profesionalnih nedoslednosti, Savjet RTCG je, prije nezakonitih smjena u skupštini, donio odluku da se na programima RTCG ne reemituju sadržaji drugih medija u okviru informativnog programa – kazao je direktor Medija centra Goran Đurović.

On je pozvao menadžment RTCG da, kako je poručio, pokaže makar malo profesionalnog dostojanstva i ne emituje u okviru informativnog programa samo sadržaje koji su u isključivom interesu DPS-a i njegove promocije.

– RTCG može da bude oslobođena uticaja političkih partija samo izmjenama zakona kojima će se omogućiti da predstavnici organizacija civilnog društva koje nisu dominantno finansirane iz javnih fondova imaju većinu predstavnika u Savjetu RTCG. Samo novi, slobodni Savjet RTCG može smijeniti sadašnji menadžment i dozvoliti profesionalcima, kojih ima i u RTCG, da vode javni medijski servis – zaključio je Đurović.

Generalni direktor RTCG Božidar Šundić juče nije odgovarao na naše pozive kako bi odgovorio na Đurovićeve navode.

A.O.


Komentari

Komentari se objavljuju bez zadrške.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj će biti izbrisan u najkraćem roku čim bude primijećen ili prijavljen, a autori spornog komentara rizikuju da budu prijavljeni nadležnim institucijama.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"