Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Žugiću CBCG platila doktorat, samo za avio-kartu dali 7.000142 * Uhapšen nakon razgovora sa sinom142 * Pucao u koleginicu zbog premještaja142 * Mladić nestao u talasima142 * Žugiću CBCG platila doktorat, samo za avio-kartu dali 7.000142 * Tramp stavio Solanu na crnu listu142 * Moguć politički kraj Angele Merkel
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 26-06-2018

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
LjUIĐ ŠKRELjA, POSLANIK DPS-a:
Kada opozicija izgubi izbore, onda krivca nađu u izbornom zakonodavstvu i drugim radnjama.

Vic Dana :)

– Sjutra se udajem! - pohvali se plavuša svojim kolegama na poslu.
– Hajde pogodite što radi moj budući muž - ushićeno upita prisutne.
– Najveću glupost u životu! - vikne u glas nekoliko muškaraca.







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo NA SJEDNICI SAVJETA RTCG NAJAVLJEN NASTAVAK ČISTKE U JAVNOM SERVISU
Smjenjuju i Mirkovića
Sa ranije sjednice Savjeta RTCG Smjenjuju i Mirkovića Savjet RTCG juče nije usvojio izvještaj o realizaciji Programsko-produkcionog plana TVCG za 2017. godinu. Mirković je rekao da je ispunjeno 98 odsto planiranog
Urednik Prvog programa Televizije Crne Gore (TVCG) Aleksandar Mirković kazao je juče da će vjerovatno biti smijenjen, zbog neslaganja sa novim menadžmentom javnog servisa. Mirković je na sjednici Savjeta RTCG kazao da se nalazi u krajnje specifičnoj situaciji i da mu je novi direktor TVCG Slavko Đurđić u razgovoru saopštio da ga novi menadžment ne želi na toj poziciji.
– Odbio sam da podnesem ostavku. Ipak, da sam ostavljen na ovoj poziciji, mislim da se ne bismo slagali, jer funkciju Javnog servisa ne doživljavamo na isti način – rekao je Mirković.
Savjet RTCG juče nije usvojio izvještaj o realizaciji Programsko-produkcionog plana TVCG za 2017. godinu. Mirković je rekao da je ispunjeno 98 odsto planiranog.
I na jučerašnjoj sjednici Savjeta vodila se polemika oko spornog saopštenja sa elektronske sjednice Savjeta, u kojem je iznijet stav povodom izjava predstavnice Evropske komisije Maje Kocijančič, OEBS-a za slobodu medija Harlema Desira i portparolke Stejt dipartmenta (SD) Heder Nauert, o razrješenju generalne direktorice Andrijane Kadije.
U tom saopštenju iznijeto je, između ostalog, da su članovi Savjeta RTCG smatrali da predstavnici EU, OEBS i SD, nemaju sve relevantne informacije i da su zbog toga izrekli neutemeljene ocjene o ugroženosti slobode i nezavisnosti medija smjenom generalne direktorice javnog servisa.
Član Savjeta javnog servisa Perko Vukotić kazao je da je nezadovoljan tim saopštenjem i zahtijeva da se u zapisnik unese da se „snažno protivi takvoj vrsti saopštenja”. Vukotić je to saopštio nakon što se ranije od spornog saopštenja ogradio i bivši predsjednik Savjeta RTCG, a sadašnji član Vladimir Pavićević.
Drugi član Savjeta Goran Sekulović rekao je da podržava saopštenje sa elektronske sjednice Savjeta, navodeći da bi tako, osim Savjeta, trebalo da funkcionišu i ostale državne institucije.
Njegov kolega Milan Radović je istakao da takva saopštenja ne bi trebalo da budu praksa.
– Bilo bi dobro da se o tome vodi prvo rasprava. Rječnik u tom saopštenju izlazi iz okvira kako bi Savjet trebalo da reaguje – izjavio je Radović.
Na sjednici se raspravljalo i o plati novog vršioca dužnosti (v.d.) generalnog direktora RTCG Božidara Šundića. Predsjednik Savjeta RTCG Ivan Jovetić rekao je da je ugovor o radu sa Šundićem pravno valjan i identičan ugovoru u vrijeme kada je v.d. bila Andrijana Kadija. Šundić je kazao da nije znao koliko će iznositi njegova zarada.
– Kada su me pitali o dohotku, rekao sam – kao i ostalima. Kada smo vidjeli ugovor s Kadijom kao v.d, rekli smo: „To je to”. Nijedna osoba nije ista. Prvi generalni je imao 3.600, drugi 3.200, a treći preko 3.000. A meni su izračunali za rad od tri dana, i sve novine objavile, da imam 3.000 eura platu, a ja ću platu primiti za nekoliko dana – rekao je Šundić.
Dodao je da je Kadija na sopstvenu inicijativu smanjila ugovor.
– Prikupio sam mišljenja pravne i finansijske službe, kao i internog revizora da se ne bi prekršio zakon. A o plati uvijek možemo razgovarati – kaže Šundić, navodeći da je rad u RTCG težak gotovo kao i rad u rudniku.
Jovetić je kazao da Pravilnik o zaradama u RTCG nije prekršen.
– Ugovor Šundića za v.d. identičan je kao Kadijin kada je bila v.d. Ukoliko neko smatra da je plata visoka, hajde da promijenimo pravilnik o zaradama – predložio je Jovetić.
Njegov kolega Mimo Drašković izjavio je da je podržao ugovor, jer smatra da v.d. i funkcija generalnog direktora nijesu iste.
Vukotić je kazao da je prvo podržao ugovor, jer je mislio da je isti kao Kadijin, ali je povukao podršku kada je vidio da se na platu Šundića dodaje još jedan prosječan dohodak.
Tokom jučerašnje rasprave Milan Radović je rekao da ga brine Drugi program i da smatra da nedostaju resursi i kapaciteti, kako bi se taj kanal poboljšao.
Njegova koleginica Dragana Tripković ukazala je na nedostatak sadržaja iz kulture na TVCG.
– Poražavajuće je što je kultura u programu zastupljena sa samo jednim procentom – rekao je Sekulović.
Jovetić je podržao da se mora naći prostor da se povećaju sadržaji iz kulture, nauke i obrazovanja, smatrajući neophodnim i jačanje redakcije za ekonomiju.
Vl.O.

Sabrija Vulić urednik Drugog programa
Prema pouzdanim saznanjima „Dana” dugogodišnji novinar Sabrija Vulić biće novi urednik Drugog programa. Tu poziciju trenutno pokriva Nataša Baranin.

Uložiti u portal
Na jučerašnjoj sjednici Savjeta RTCG saopšteno je da treba više sredstava da se ulaže u rad portala RTCG. Istakli su da je portal rudnik u malom, koji treba unaprijediti i treba povećati broj novinara.
Na sjednici Savjeta je predočeno da je potrebno više pratiti domaći sport, ali da redakcija Portala RTCG za to nema kapaciteta. Poručeno je i da će problem nedostatka kapaciteta biti riješen ukoliko se zaposle tri nova novinara.

Komentari

Komentari se objavljuju bez zadrške.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj će biti izbrisan u najkraćem roku čim bude primijećen ili prijavljen, a autori spornog komentara rizikuju da budu prijavljeni nadležnim institucijama.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Uslovi korišćenja

Svako neovlašćeno korišćenje sadržaja štampanog i on-line izdanja Dana kažnjivo je i vlasnik prava shodno Zakonu o autorskim i srodnim pravima ima pravo na zaštitu od istog, kao i na naknadu štete prouzrokovane takvim radnjama. Zabranjeno je svako objavljivanje, modifikovanje, kopiranje, štampanje, reprodukovanje, distribuiranje ili na drugi način javno prikazivanje podataka, tekstova, fotografija i informacija iz naših izdanja, bez pisane saglasnosti Jumedia Mont doo.

MARKETING
loading...

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"