Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Svetu oduzimaju stan koji je već prodao za 180 hiljada eura * Radnik pretukao vezanog pacijenta, osoblje gledalo * Osnivanje foruma odgovor na odluku DPS-a i DF-a * Albanci protiv promjene simbola * Svetu oduzimaju stan koji je već prodao za 180 hiljada eura * VDR asimetrija kreira karakter žene * Sveta Petka će u svom hramu sabirati Danilovgrađane
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 27-10-2018

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Branko Radulović, poslanik Demokratskog fronta:
– Kada sam čuo da kažu da će nakon betoniranja korito Tare biti bolje, gađao sam knjigom televizor.

Vic Dana :)

Mujo i Fata završili u ludari. Jednog dana, šetaju njih dvoje pored bazena i Mujo se oklizne i padne u vodu i počne da se davi. Fata skoči za njim, uspije nekako da ga izvuče i spase ga. Sve to je vidjela glavna medicinska sestra i narednog dana dođe ona kod Fate i kaže joj:
– Fato, imam jednu dobru i jednu lošu vijest! Dobra je da ćemo te pustiti iz bolnice jer si bila hrabra i spasila Muju život! A loša je da se Mujo objesio u kupatilu kaišom!
Fata će na to:
– Ma nije se on objesio, to sam ga ja stavila da se osuši! Nego, kad ćete me pustiti odavde?
Žena zove hitnu pomoć:
– Upomoć, muž mi je popio benzin i trči po dvorištu već dva sata!
– Ne brinite ništa gospođo, kada mu nestane benzina zaustaviće se!







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo - datum: 2019-07-21 USVOJENA USTAVNA ŽALBA „MONITORA“ PROTIV PRESUDA VRHOVNOG I BJELOPOLJSKOG VIŠEG SUDA
Nema štete po Anu Đukanović
Đukanović (arhiva) Nema štete po Anu Đukanović Na fonu Ustavnog suda, jedino je bio podgorički Osnovni sud, koji je cijenio da je Đukanović javna ličnost i da mora da bude tolerantnija na kritike, dok su Viši i Vrhovni sud smatrali da je „Monitor“ prekoračio granice slobode izražavanja
Ustavni sud Crne Gore usvojio je na poslednjoj sjednici ustavnu žalbu nedjeljnika „Monitor“ izjavljenu protiv presuda bjelopoljskog Višeg suda i Vrhovnog suda, kojima je sestri crnogorskog predsjednika, advokatu Ani Đukanović dosuđena naknada štete zbog povrede časti i ugleda. Iz Ustavnog suda je nakon sjednice saopšteno da je većinom glasova usvojena ustavna žalba u predmetu U-III 243/16.

Kako nam je nezvanično rečeno iz suda, sudije su ukinule presudu i ocijenile da nije bilo povrede od strane novinara i da su ispoštovali proceduru na koju su bili obavezni.

Đukanović je od „Monitora“ tražila 100.000 eura zbog navodne povrede časti i ugleda jer je taj nedjeljnik, kako je cijenila, objavljivao njene fotografije sa senzacionalističkim naslovima i tekstove „prepune optužujućih, zlonamjernih, tendencioznih i neistinitih navoda radi stvaranja negativne slike u javnom mnjenju“. U tužbi je navela da su time povrijeđena njena prava garantovana Ustavom i Evropskom konvencijom za zaštitu ljudskih prava i osnovnih sloboda.

Osnovni sud u Podgorici je odbio njenu tužbu, ali je Viši sud u Bijelom Polju usvojio žalbu na tu presudu i naložio „Monitoru“ da joj isplati 5.000 eura i da objavi presudu u tom nedjeljniku. Vrhovni sud je potom odbio reviziju presude koju su podnijeli pravni zastupnici „Monitora“, cijeneći je neosnovanom.

– Nasuprot navodima revizije, činjenični zaključci drugostepenog suda saglasni su sa sadržinom izvedenih dokaza, pri čemu su u pobijanoj presudi u pogledu odlučnih činjenica dati jasni i razumljivi razlozi, koji ne protivrječe međusobno, ni sadržini spisa i izvedenih dokaza, pa i u pogledu obaveze tuženog u odnosu na postavljeni zahtjev tužilje, kao i izvora podataka koje je tuženi koristio u spornim tekstovima – navedeno je u presudi koju je sada osporio Ustavni sud.

Osnovni sud je smatrao da je Đukanović javna ličnost pa su shodno praksi Evropskog suda za ljudska prava granice prihvatljive kritike u odnosu na nju šire nego na privatna lica, te da su teme kojima se bavio „Monitor“ u spornim tekstovima od javnog interesa i da su svi napisani s namjerom da se kritikuje vlast i da su u granicama slobode izražavanja koja je propisana Evropskom konvencijom o ljudskim pravima.

Za razliku od prvostepenog suda, Viši sud je smatrao da je „Monitor“ prekoračio granice slobode izražavanja i na taj način unizio dostojanstvo Đukanović, sa čime su se saglasile i sudije Vrhovnog suda.

A.O.




Kočan: Novac da nam vrate istom brzinom kojom su ga uzeli
Glavni i odgovorni urednik „Monitora“ Esad Kočan kazao je za „Dan“ da su „Monitoru“ ekspresno uzeli novac za izvršenje presude u korist Ane Đukanović.
– Bio bi red da nam se istom brzinom kojom su nam uzimali pare, sad te pare vrate. Međutim, ja u to ne vjerujem – rekao je Kočan.

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"