/ - SHUTTERSTOCK
14/09/2023 u 16:46 h

(VIDEO) Svijet na pomolu velikog otkrića: NASA objavila izvještaj o vanzemaljcima

Preporuka je da se tvrdnje o postojanju vanzemaljaca ne odbacuju tako lako

NASA je objavila da su proučeni svi navodi i dokazi o neidentifikovanim vazdušnim fenomenima „UAP“ kojim je zamijenjen izraz „NLO“ u zvaničnoj terminologiji.

U izvještaju se naglašava da „ne postoji razloga da se zaključi da su svjedoci koji su javno govorili i objekti koji su viđeni vanzemaljskog porijekla“.

Međutim, preporuka je da se tvrdnje o postojanju vanzemaljaca ne odbacuju tako lako.

- UAP je jedna od najvećih misterija naše planete. I to je zaista zbog ograničenog broja visokokvalitetnih podataka koji okružuju takve incidente - kaže Nikola Foks, pomoćnik administratora direktorata za naučne misije NASA.

Uprkos brojnim prijavljenim viđenjima UAP-a, Foks kaže da obično nema dovoljno podataka koji se „mogu koristiti za donošenje konačnih naučnih zaključaka o prirodi i porijeklu UAP-a“.

Takođe, Bil Nelson iz NASA kaže da je „veoma teško izvući naučne zaključke o prirodi UAP-a“.

On je naglasio nezavisnost panela koji je sastavila NASA i rekao da nedavna tehnološka dostignuća, uključujući teleskop Džejms Veb, koji je lansiran 2021. godine, „čine gotovo sigurnim da ćemo u svemiru pronaći druge planete slične Zemlji“.

- Ovo počinjemo bez ikakvih unaprijed stvorenih ideja, ali shvatamo da smo u na pragu otkrića - kaže on.

08. maj 2024 07:29