/ - FOTO: MUP RS
Pratite nas
i na telegram kanalu
StoryEditor

Svjedok o ubistvu "škaljaraca": Belivuk se radovao, tada sam saznao da juri Kožara

U zgradi Specijalnog suda u Beogradu danas je nastavljeno suđenje pripadnicima kriminalne grupe Veljka Belivuka i Marka Miljkovića, piše KJurir.rs.

Svjedočenje je danas nastavio treći svjedok saradnik, Nikola Spasojević koji je na prethodnom suđenju priznao svoje ali i učešće Belivuka i Miljkovića u ubistvu karatiste Vlastimira Miloševića na tramvajskim šinama u centru Beograda, kao i u likvidaciji Gorana Mihjalovića.

Spasojević je inače Miljkovićev kum, a prije hapšenja sa kriminalnom grupom 4. februara 2021. radio je i kao obezbjeđenje repera Stevana Đurića Raste.

On je govorio i o dvostrukom ubistvu na Krfu, u kojem su ubijeni državljani Crne Gore, navodni članovi škaljarskog klana, Alan Kožar i Damir Hadžić.

Dvostruko ubistvo na Krfu

Svjedok saradnik potom je prešao na ubistvo na Krfu.

- Što se toga tiče, Veljko me je kontaktirao preko Skaja, pitao me da li bi došao na ljetovanje sa tadašnjom devojkom u Grčku, jer treba da obavimo neki poslić. Rekao sam "dobro, ali nemam novac". On je rekao "dođi samo, ne brini, sve će biti plaćeno". Meni auto nije radio, pa su mi rekli da će mi Markov otac dati ovlašćenje za citroen C4. Markov otac i ja smo otišli do AMSS i tu mi je dao ovlašćenje. Posle par dana, ja sam krenuo, spakovali smo se devojka i ja i krenuli u Grčku. Miljković mi je dao foto aparat Nikon, koji sam ponio. Išli smo preko Bugarske, jer je oko korone bio problem sa zatvaranjem granica. Tek kada smo ušli u Grčku javili su mi da dođemo u mJesto Nikiti - ispričao je, navodeći da ga je tamo sačekao Belivuk.

- Veljko je tamo bio sa suprugom i dvoje djece, imali su apartman do mora, a nama su iznajmili apartman iznad. Veljko je rekao da treba da idemo da nađemo neku lokaciju, nosili smo foto aparat, prerušili smo se, ja sam obukao lanenu košulju i slamneni šešir, Veljko je isto nosio šešir. To je prvi prst, išli smo da nađemo neku specifičnu, dugačku plažu, al se ispostavilo da je ta plaža na Krfu i da to nije ta plaža. Veljko me pitao da li umem da vozim gliser, rekao sam mu da umijem - nastavio je svjedočenje o ubistvu Alana Kožara i Damira Hadžića na Krfu.

- Bili smo i dalje tamo, otišli smo porodično na ručak i Veljko je preko bukinga tražio neku kuću. Tako je i našao. Uporedio je slike koje je dobio na Skaj i tu kuću koju je našao na bukingu. Radovao se, tada sam i saznao da je jurio Alana Kožara i da treba da ga likvidiraju - naveo je i objasnio da je tada došlo vrijeme da idu na Krf.

- Veljko i ja smo citroenom krenuli na Krf, a moja djevojka je ostala sa Veljkovom suprugom i njihovom djecom. Mi smo otišli do Igumenice, a onda do Sivote, tu nas je dočekao Nebojša Janković to je bila mala kućica, dvospratna. Stigli smo kasno uveče, smjestili stvari i to veče ili sutradan, došao je jedan mlađi momak Student na skaju i jedan stariji isto iz Crne Gore, ćelav - ispričao je on navodeći da su oni bili egzekutori na Krfu.

- Na ostrvo su prvo, gliserom koji je taksi otišli Veljko i Student, a sutradan za njima Janković i taj stariji Crnogorac, ja sam ih vozio do centra Sivote na taj taksi gliser. Ja sam sačekao momka, na skaju Kortez, koji je trebao da donese lažna hrvatska dokumenta za mene, dozvolu za vožnju glisera, na ime Marko Salopek. On je isto trebao da iznajmi glisere i kvad, za posle likvidacije da se bježi - nastavio je Spasojević sa zastajkivanjem, pa ga je sudija pitala da li je dobro, ali je on nastavio.

- Imali smo dvije lokacije na ostrvu Krf, jednu gdje smo bili ja Belivuk i Student, a drugu na kojoj su bili Janković i drugi. Odustalo se tada, ja sam trebao da vozim gliser, a Janković i ovi da izvrše likvidaciju, jer sam rekao da je rizično jer gliser ima GPS i da je rizično da se vozimo na drugu stranu ostrva. Rekao je da mu pišem da odustajem, i on je to poslao Radoju Zviceru. Mi smo se vratili trajektom pošto sam odustao, proveli smo još par dana u Sivotu, Veljkova porodica, Janković, moja djevojka i ja. Veljko mi je posle rekao da odem da pokupim ljude u Solunu koji će to da obave, tu je bio Rosi, koji je bio u Atini, Giba i još dva momka. Odvezao sam ih do Sivote, oni su prešli na ostrvo a ja sam se vratio u Nikiti. Posle dva ili tri dana sam ostavio Jankovića u Solunu, jer je on ilegalno trebalo da pređe granicu a ja i devojka smo se vratili kući - završio je izlaganje o dvostrukom ubistvu na Krfu.