Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Opština vrvila od braće, snaha i kumova * Za pranje para lani nijedna prijava * Za stanarine funkcionera 2,2 miliona eura * Medenici mjesečno 4.000, Vukčević dužan 265.000 * Opština vrvila od braće, snaha i kumova * Suva krv * I jare i pare
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 09-07-2017

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Miloš Konatar, potpredsjednik GP URA:
I ministar Osman Nurković je priznao da članovi odbora direktora Monteputa nemaju neke naročite obaveze osim da po nekoliko puta godišnje prisustvuju sjednicama.

Vic Dana :)

Uhvati policajac lopova. Nemoćni lopov pita policajca:
●Je li mogu da odem čas do one pekare, umrijeću gladan?
Policajac reče:
●Idi, ali odmah da se vratiš.
Policajac ga pusti, lopov pobjegne. Sjutradan isti policajac uhvati istog lopova. Lopov mu kaže:
●Ajde molim te, pusti me da odem do one pekare, umrijeću gladan.
Policajac mu kaže:
●Da bre, nisam ja od juče, ti ostani tu, a ja ću da idem da ti kupim!

Pita sudija Muju: 
- Hoćete li mi reći ko je vaš saučesnik?!
- Na koga ja vam ličim, zar da odam rođenog brata?!







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Hronika - datum: 2017-07-08 FUNKCIONER URA DOBIO SPOR PROTIV IZDAVAČA INFORMERA Miloševiću povrijeđeni čast i ugled
Funk­ci­o­ner Gra­đan­skog po­kre­ta URA Ra­de Mi­lo­še­vić do­bio je spor pro­tiv fir­me „In­saj­der tim” iz Be­o­gra­da, iz­da­va­ča ta­blo­i­da „In­for­mer”, ko­ji je tu­žio zbog po­vre­de ča­sti i ugle­da. Mi­lo­še­vić je tu­žbu pod­nio zbog tek­sta u ko­jem je na­ve­de­no da je otje­ran iz Upra­ve za ka­dro­ve na­kon što je is­tra­gom utvr­đe­no da je iz fir­me ukrao ne­ko­li­ko mo­bil­nih te­le­fo­na. Funk­ci­o­ner URA u tu­žbi je na­gla­sio da ovi na­vo­di ni­je­su tač­ni, a zbog po­vre­de ča­sti i ugle­da tra­žio je na­kna­du od 10.000 eura.
Su­di­ja Osnov­nog su­da u Pod­go­ri­ci Di­ja­na Rov­ča­nin dje­li­mič­no je usvo­ji­la tu­žbe­ni za­htjev do­no­se­ći od­lu­ku da iz­da­vač „In­for­me­ra” Mi­lo­še­vi­ću is­pla­ti iz­nos od 3.000 eura. Ta­ko­đe, iz­da­vač ta­blo­i­da, shod­no od­lu­ci Osnov­nog su­da, pre­su­du će mo­ra­ti da ob­ja­vi u od­re­đe­nim štam­pa­nim me­di­ji­ma, kao i da pla­ti sud­ske tro­ško­ve.
U tu­žbi je na­ve­de­no da je In­for­mer 11. ju­la pro­šle go­di­ne na na­slov­noj stra­ni ob­ja­vio nje­go­vu fo­to­gra­fi­ju, ime i pre­zi­me sa na­slo­vom „Zbog kra­đe naj­u­ri­li ga iz UZK”. U istom iz­da­nju na stra­na­ma 2 i 3 po­no­vo je ob­ja­vlje­na nje­go­va fo­to­gra­fi­ja uz na­slov „Ra­de Mi­lo­še­vić otje­ran iz UZK zbog kra­đe te­le­fo­na”.
Funk­ci­o­ner URA u tu­žbi je na­veo da su iz­no­še­njem gru­bih ne­i­sti­na po­vri­je­đen nje­gov ugled i čast, što je sud pri­hva­tio. Ipak, su­di­ja Rov­ča­nin oci­je­ni­la je da je iz­nos od 3.000 eura do­volj­na na­kna­da.
M.V.P.

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"