Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Kolarević postao vlasnik kompleksa vrijednog 20 miliona * Bolnici u Dobroti fali 600.000 eura * Organizovaću proteste ispred CBCG * „Glinicu” prodaje kao staro gvožđe * Amerika silom nameće svoju volju * Sukob nastavljaju i sa mrtvim Oliverom * Poništili tendere vrijedne 4,2 miliona
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 17-01-2019

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Danilo Jelovac, predsjednik Studentskog parlamenta :
– Na fakultetima fali profesora, a praksa postoji samo na papiru.

Vic Dana :)

Sreli se Mujo i Haso posle 50 godina, i sad kao penzioneri, izljube se i odu kod Muje na kafu. Sjede oni na terasi, Mujo kaže ženi:
– Ljubavi, ‘ajde nam skuvaj kaficu!
Ona donese. Posle pola sata, Mujo opet kaže ženi:
– Srećo, ‘ajde nam donesi rakijicu!
Ona donese. Malo kasnije će opet Mujo:
– Pile, ‘ajde nam nasijeci malo suvog mesa!
Ona isjecka i donese. Haso sve to gleda, i u čudu, kaže Muji:
– Svaka ti čast, jarane moj, divim ti se, i posle toliko godina braka, ti svoju ženu još uvijek oslovljavaš sa ljubavi, srećo, pile… stvarno divno!
A Mujo će:
– Aaaaa, jarane, ma nije to ljubav, nego već 5 godina ne mogu da se sjetim kako se ona zove!







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo - datum: 2019-01-15 PRAVOSNAŽNA PRESUDA O NEZAKONITOM RAZRJEŠENJU BIVŠEG GENERALNOG DIREKTORA RTCG
Vojvodić će tražiti plate i otpremninu
Rade Vojvodić (arhiva) Vojvodić će tražiti plate i otpremninu
Nezakonito razriješeni generalni direktor Radio-televizije Crne Gore (RTCG) Rade Vojvodić tražiće od Javnog servisa da mu isplati plate za tri godine i otpremninu, potvrdio je „Danu” njegov advokat Goran Rodić, nakon što je presuda o nezakonitoj smjeni postala pravosnažna. Prema podacima iz poslednjeg imovinskog kartona koji je Vojvodić podnio za 2016, njegova mjesečna zarada u toj godini iznosila je 3.081 euro, što znači da bi RTCG samo po ovom osnovu trebalo da mu isplati 110.916 eura.
Vojvodiću je, prema nezvaničnim informacijama „Dana”, po ugovoru sa RTCG, pripadalo najmanje 12 poslednjih bruto mjesečnih zarada koje je primao. Prema nezvaničnim procjenama, Vojvodić po ovom osnovu od RTCG može potraživati preko 35.000 eura.
Rodić nije mogao da precizira koji će iznos tražiti od RTCG, ali je naveo kako misli da su u pitanju plate za tri godine preostalog mandata i otpremnina.
– Rade Vojvodić je nezakonito razriješen. Ova presuda predstavlja osnov za naknadu štete prema menadžerskom ugovoru Vojvodića sa RTCG. I dalje smo otvoreni ako RTCG hoće mirnim, sporazumnim putem da se dogovorimo i riješimo tu naknadu štete – kazao je Rodić za „Dan”.
Ako Javni servis ne bude za to, Rodić je najavio da će onda biti prinuđeni da naknadu štete traže sudskim putem, pri čemu će, kako je upozorio, RTCG plaćati i sudske troškove.
– Obratićemo se nadležnima u RTCG, pa ako im treba pet, šest, deset dana da donesu odluku, sačekaćemo ih toliko – kaže advokat Rodić.
Vojvodić je razriješen na početku drugog mandata na funkciji generalnog direktora, krajem 2016. godine, na inicijativu tadašnjeg člana Savjeta RTCG Gorana Đurovića. Vojvodić je nakon smjene pokrenuo sudski spor, a Viši sud u Podgorici je potvrdio presudu podgoričkog Osnovnog suda kojom je utvrđeno da je nezakonito smijenjen sa funkcije generalnog direktora.
Đurović je inicijativu za smjenu podnio jer je smatrao da je Vojvodić nanio veliku štetu RTCG poništenjem konkursa za direktora TVCG, zbog privremenog ukidanja emisije „Replika” i niza neostvarenih zaključaka tog tijela.
Ovo je već druga presuda kojom sud utvrđuje da je Savjet RTCG nezakonito smijenio generalnog direktora. Isto je utvrđeno i zbog razrješenja bivšeg generalnog direktora Branka Vojičića. On je, prema pisanju medija, zbog nezakonite smjene dobio oko 80.000 eura.
I poslednja razriješena generalna direktorica Andrijana Kadija tuži tu medijsku kuću zbog nezakonite smjene. Postupak po njenoj tužbi i dalje traje pred Osnovnim sudom u Podgorici. Kadija je smijenjena na inicijativu člana Savjeta RTCG Mima Draškovića zbog njegove procjene da je nanijela štetu Javnom servisu sklapanjem ugovora sa Centrom za građansko obrazovanje (CGO) u okviru projekta „Činjenice su važne”.
Vojvodić juče nije odgovarao na pozive iz redakcije „Dana”.
A.O.




Presuda i u korist Mićunovića


Nedavno je Osnovni sud u Podgorici utvrdio da je bivši direktor TVCG Vladan Mićunović nezakonito razriješen sa te funkcije. Ukoliko Viši sud potvrdi tu presudu, i Mićunović će imati pravo da traži naknadu štete zbog nezakonite smjene.

Komentari

Komentari se objavljuju sa zadrškom.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Predaja pomena on-line

Najčitanije danas

INFO

Cjenovnik i pravila o medijskom predstavljanju u toku kampanje za lokalne i parlamentarne izbore koji će biti održani 30.08.2020.godine.

Lokalni
Jumedia Mont d.o.o.

Parlmentarni
Jumedia Mont d.o.o.

Cjenovnik - Radio D

Pravila o medijskom predstavljanju

Lokalni
M.D.COMPANY d.o.o.

Parlamentarni
M.D.COMPANY d.o.o.

Cjenovnik - Radio D+

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"