Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Za posao oko Možure sakrili proviziju od 6,75 miliona * Aktivista DPS-a kupuje lične karte za 50 eura * RTCG dao 30 priloga vlasti, a tri opoziciji * Ako me predlože, prihvatiću i četvrti mandat * Smijenićemo bezbožničku vlast * MUP da poštuje zakone * Dodir melanholije za ljetnji hit
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 15-08-2020

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Đorđije Blažić, profesor:
– Ne može DIK izmišljati materijalno-pravne pretpostavke za manjinske izborne liste.

Vic Dana :)

Žena: - Ja sam tebi poput Pepeljuge, kuvam, peglam, perem, brišem... Muž: - Pa jesam li ti rekao da ćeš živjeti kao u bajci kad se udaš za mene?!

Kaže Mujo Fati: Zamisli Fato,već šest dana ležim u štali kraj krave očekujući da se oteli i ništa.Govori Fata: „Kad te vidi pored sebe, sigurno misli da se već otelila!”







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Politika MEDIJA CENTAR ZATRAŽIO REAKCIJU SAVJETA JAVNOG SERVISA I AGENCIJE ZA ELEKTRONSKE MEDIJE ZBOG KRŠENJA PRAVILA U PROGRAMU NACIONALNOG EMITERA
RTCG dao 30 priloga vlasti, a tri opoziciji
Zastupljenost vlasti i opozicije u komercijalnim emiterima RTCG dao 30 priloga vlasti, a tri opoziciji
Medija centar je od Savjeta Agencije za elektronske medije (AEM) zatražio da hitno donese neophodne odluke i osigura primjenu zakonskih normi u slučaju nacionalnog javnog emitera RTCG, jer su evidentirali brojne primjere ozbiljnih kršenja profesionalnih standarda u predizbornom periodu. Kako je na konferenciji za novinare rekao Goran Đurović iz Medija centra, ovim povodom, Medija centar se obratio i Savjetu RTCG. Đurović je objasnio da je direktan povod negativan trend u praćenju predizborne kampanje od TVCG, nacionalnog javnog emitera, koji se ogleda u više primjera koji ukazuju na kršenje propisa i neprofesionalno djelovanje. Zbog jednog od njih je upućen i prigovor Komisiji za prigovore slušalaca i gledalaca RTCG. Medija centar traži od AEM-a i Savjeta RTCG da osiguraju primjenu zakona i da se na RTCG promotivne aktivnosti javnih funkcionera objavljuju u okviru političkog marketinga (pod istim uslovima kao i za druge političke subjekte) ili da se uopšte ne objavljuju aktivnosti javnih funkcionera u predizbornom periodu. To ne znači da državni funkcioneri ne treba da rade u toku predizborne kampanje, već da se njihove promotivne predizborne aktivnosti tretiraju kao politički marketing. Medija centar je predstavio i prve podatke monitoringa izvještavanja o izbornoj kampanji nacionalne javne televizije, lokalne javne televizije Nikšić i tri komercijalne televizije sa nacionalnom pokrivenošću (TV Vijesti, Prva TV i Nova M televizija). Od 4. do 13. avgusta, TVCG je u centralnoj informativnoj emisiji (Dnevnik dva) objavila 30 priloga u kojima se predstavlja (i promoviše vlast), a samo tri priloga u kojima je zastupljena opozicija. U istom periodu, TV Nikšić je u centralnoj informativnoj emisiji dala značajno veći prostor predstavljanju vlasti (14 priloga), dok se opozicija pojavila u svega dva navrata. U centralnim informativnim emisijama komercijalne televizije Nova M (Centralni dnevnik) značajno veći prostor se daje vlasti, dok je to nešto izbalansiranije u slučaju glavne informativne emisije Prve TV (Žurnal). S druge strane TV Vijesti u svojoj informativnoj emisiji u 18.30 imaju značajno više informacija koje se tiču opozicije. U ovoj organizaciji ističu da sve tri komercijalne televizije na nedovoljno jasan i profesionalno odgovarajući način ne skreću pažnju gledaocima na razliku između sadržaja koji pripada vijestima od onog koji pripada političkom marketingu a objavljuje se u informativnim emisijama. Đurović je rekao je da je u Dnevniku dva, emitovanom 12. avgusta, došlo do kršenja profesionalnih principa i standarda RTCG objavljivanjem predizbornih poruka predsjednika Vlade Crne Gore mimo posebnog bloka. Medijski analitičar Dragoljub Duško Vuković smatra da je izjava predsjednika Vlade u Tivtu data u svrhu izborne i stranačke propagande jer govori o onome što će neka nova vlada uraditi u narednom mandatu. – Ovaj vid političkog marketinga čelnika izborne liste DPS-a na parlamentarnim izborima nije mogao da bude emitovan u Dnevniku dva već isključivo u posebnom bloku namijenjenom za politički marketing ili da uopšte ne bude emitovan – ocjenjuje Vuković. M.V




Tri medija krše zakon, ASK još ćuti
MANS je, kako su rekli, podnio još tri prijave protiv medija koji su suprotno Zakonu o finansiranju političkih partija i izbornih kampanja objavili političke oglase. U međuvremenu, kako tvrde, Agencija za sprečavanje korupcije (ASK) još ne radi bilo šta kako bi zaustavila dalje kršenje zakona uoči parlamentarnih izbora koji se održavaju za dvije sedmice.

– Prijave koje smo podnijeli odnose se na Antenu M, Skala radio i portal Borba. Na portalu Antene M kao i na toj radio stanici objavljena je reklamna poruka političkog subjekta, iako taj medij nije objavio cjenovnik u skladu sa Zakonom o finansiranju političkih subjekata i izbornih kampanja. MANS je u slučaju Antene M već upozorio ASK na činjenicu da cjenovnik nisu predali u skladu sa zakonom, ali ta institucija još nije donijela odluku po toj prijavi, niti uklonila cjenovnik sa svog sajta. To je dovelo do toga da politički subjekti koriste ovaj medij za političko oglašavanje, suprotno zakonu. Kada su u pitanju Skala radio i portal Borba, ova dva medija ASK-u uopšte nisu dostavila cjenovnike za političko oglašavanje, na šta ih je obavezivao zakon. Uprkos tome, Skala radio u okviru svog redovnog programa ima poseban reklamni blok za ovogodišnje parlamentarne izbore u okviru kojeg je već počela sa objavom političkih oglasa – rekli su u MANS-u.




Komentari

Komentari se objavljuju sa zadrškom.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Uslovi korišćenja

Svako neovlašćeno korišćenje sadržaja štampanog i on-line izdanja Dana kažnjivo je i vlasnik prava shodno Zakonu o autorskim i srodnim pravima ima pravo na zaštitu od istog, kao i na naknadu štete prouzrokovane takvim radnjama. Zabranjeno je svako objavljivanje, modifikovanje, kopiranje, štampanje, reprodukovanje, distribuiranje ili na drugi način javno prikazivanje podataka, tekstova, fotografija i informacija iz naših izdanja, bez pisane saglasnosti Jumedia Mont doo.

MARKETING
loading...
Predaja pomena on-line

Najčitanije danas

INFO

Cjenovnik i pravila o medijskom predstavljanju u toku kampanje za lokalne i parlamentarne izbore koji će biti održani 30.08.2020.godine.

Lokalni
Jumedia Mont d.o.o.

Parlmentarni
Jumedia Mont d.o.o.

Cjenovnik - Radio D

Pravila o medijskom predstavljanju

Lokalni
M.D.COMPANY d.o.o.

Parlamentarni
M.D.COMPANY d.o.o.

Cjenovnik - Radio D+

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"