Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Bebin institut u minusu 41.000 * Evropske sankcije obavezne i za Crnu Goru * Nema povratka u parlament bez datuma izbora * Mićunovići zaradili 102.000 * Bebin institut u minusu 41.000 * Ljubavna priča napisana za jednu noć * Domaći rokeri na Krupcu
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 22-06-2018

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Vesko Pejak, Alternativa Crna Gora:
– Radnici nam rade kao tovarne životinje.

Vic Dana :)

Svađaju se momak i djevojka pa momak kaže:
– Ti si previše ljubomorna, moja tolerancija je sve tanja!
Na to djevojka ljutito odgovara:
– A ko ti je sad ta Tanja sad?!
Upoznaje se plavuša sa nekim likom i on joj se pohvali:
– Ja sam plastični hirurg!
A plavuša će na to:
– Jao, a izgledate kao pravi!
Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata???
Zato što na njemu piše „DUKAT”.
Šta plavuša kaže kad zatrudni?
Ma šta me briga možda i nije moje!!!







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo - datum: 2018-06-21 NASTAVLJENA „ČISTKA“ U JAVNOM SERVISU, „MEDIJA CENTAR“ DANAS ORGANIZUJE PROTEST
Smijenjen Mićunović, Đurđić v.d. direktora
Vladan Mićunović Smijenjen Mićunović, Đurđić v.d. direktora Nijesam našao argumente za razrješenje i negirao sam sve ono što je navedeno kao razlog za moju smjenu, kazao je Mićunović
Direktor Televizije Crne Gore (TVCG) Vladan Mićunović smijenjen je juče sa te funkcije, a na njegovo mjesto je kao vršilac dužnosti (v.d.) imenovan bivši urednik Portala RTCG Slavko Đurđić.
V.d. generalnog direktora RTCG Božidar Šundić potvrdio je za „Dan“ da je razriješio Mićunovića sa mjesta direktora TVCG, ističući da ga je postavio za savjetnika generalnog direktora na osnovu, kako je rekao, njihovog međusobnog dogovora.
– Što se tiče zakona i prava, sve smo ispoštovali i on se sprema da traži godišnji odmor, što ću ja uslišiti kada dobijem njegov zahtjev. Na njegovo mjesto postavio sam Slavka Đurđića, kao v.d. direktora, istaknutog crnogorskog novinara, čovjeka koji je svoje znanje sticao na Trećem kanalu TVCG, bio glavni i odgovorni urednik Televizije IN i pet godina urednik Portala RTCG i čovjeka koji je utemeljivač portala. To su karakteristike koje su ga preporučile – saopštio je Šundić za „Dan“. Pojasnio je da je za v.d. direktora TVCG mogao da predloži samo nekoga iz javnog servisa.
– Smatrao sam da on narednih šest mjeseci može odgovoriti toj funkciji. Priča se sada tu završava. Đurđić će sada da radi svoj posao, bira svoj tim. Ja sa tim više nemam ništa. Veliki je broj ljudi na odmoru, a on bi sad trebalo da razgovara sa urednicima Prvog, Drugog i Satelitskog programa – objašnjava Šundić.
Mićunović je za „Dan“ objasnio da je razriješen po proceduri koja je predviđena, navodeći da je sa Šundićem razgovarao o ponudi za mjesto savjetnika generalnog dirktora te da formalno ima rok od osam dana da se o tome izjasni.
– Ja sam se u utorak izjasnio o inicijativi za razrješenje, negirajući sve ono što je tamo navedeno kao razlog mog razrješenja i naveo da su potpuno jasni pozadina i cilj svih ovih smjena u RTCG, i Andrijanine i moje i članova Savjeta. Nijesam našao argumente za razrješenje i negirao sam sve ono što je navedeno kao razlog za moju smjenu – naglasio je Mićunović. Dodao je da ima rok od osam dana da odluči da li prihvata mjesto savjetnika generalnog direktora.
– U slučaju da ne prihvatim, ja bih dobio otkaz. Ja sam dobio tu ponudu i o njoj ću se izjasniti narednih dana. Mi smo razgovarali, ja sam rekao da je to u redu, ali je formalno rok osam dana da se zvanično izjasnim – precizirao je on.
Šundić je u inicijativi o smjeni Mićunovića naveo da su razlozi za njegovu smjenu ugovor o poslovnoj saradnji koji je RTCG potpisala sa Centrom za građansko obrazovanje (CGO) oko projketa „Činjenice su važne“, neusvajanja programsko-produkcionog plana TVCG i propusta prilikom iznošenja podataka o gledanosti elektronskih medija.
Zbog razrješenja Mićunovića, NVO „Medija centar“ organizuje danas protestni performans. U toj organizaciji smatraju da se radi o nezakonitom i politički motivisanom razrješenju.
„Dan“ je prije 10 dana objavio da će za v.d. direktora TVCG biti postavljen Slavko Đurđić. Đurđića je sa pozicije rukovodioca Portala RTCG krajem decembra prošle godine razriješila Andrijana Kadija.
Savjet RTCG je početkom juna, većinom glasova, sa pozicije generalnog direktora javnog servisa smijenio Andrijanu Kadiju. Ona je prije dva dana prihvatila ponudu Šundića da bude angažovana kao stručna saradnica u odsjeku za ljudske resurse.
Performans pod sloganom „Nezavisni javni servis i tačka“ zakazan je za danas i počeće u 19 sati na platou ispred zgrade RTCG.
– Pozivamo sve slobodne građane da iskažemo zajedno protest i protiv partijske kontrole institucija i protiv proganjanja slobodnomislećih aktivistkinja i aktivista nevladinog sektora. Čišćenje javnog medijskog servisa ali i Agencije za sprečavanje korupcije privodi se kraju. U Crnoj Gori ne postoji nijedna samostalna, profesionalna institucija, oslobođena uticaja DPS-a. Vladajućoj političkoj partiji nije dovoljno što ima potpunu kontrolu nad svim savjetima regulatornih i kontrolnih institucija, već i usamljene neistomišljenike protivzakonito smjenjuje i progoni. Vanja Ćalović Marković je poslednja u nizu aktivista NVO koji su označeni kao neprijatelji DPS-a zbog svog samostalnog i profesionalnog ukazivanja na propuste u radu institucija – kazali su iz „Medija centra“.A.O.

Kocijančić: Smjena pogoršava situaciju

Smjena direktora TVCG Vladana Mićunovića protiv je slobode izražavanja i medija, koja je temeljna vrijednost Evropske unije (EU), poručili su iz Evropske komisije (EK). Portparol EK Maja Kocijančić kazala je agenciji MINA da je proteklih mjeseci EU više puta primijetila da je političko uplitanje u Savjet Radio Televizije Crne Gore (RTCG) stvar ozbiljne zabrinutosti.
Kako je istakla, smjena Mićunovića, koja je uslijedila nakon razrješenja generalne direktorice RTCG Andrijane Kadije, pogoršava situaciju.
- Takve odluke su protiv slobode izražavanja i medija koja je temeljna vrijednost EU, ključni element procesa pridruživanja Crne Gore Uniji i važno privremeno mjerilo koje se mora ispuniti u skladu sa poglavljem 23 - ocijenila je Kocijančić.
Ona je rekla da crnogorske vlasti treba da postupaju prema evropskim vrijednostima i standardima, na koje su se obavezale. Kocijančić je poručila da je neprihvatljivo da je grant EU, koji podržava profesionalizam RTCG zloupotrebljen kao argument za smjenu uprave Javnog servisa.

Kontrolisani partijski servis

Iz „Medija centra“ ocjenjuju da „vladajuća partija ulazi u završnu fazu ponovnog stavljanja pod kontrolu RTCG”.
– Većina članova Savjeta RTCG su puki izvršioci volje DPS-a koji treba da vrate usluge političkoj partiji koja im je, kršeći zakonske propise, omogućila da postanu članovi ovog tijela. Činom razrješenja Vladana Mićunovića, TVCG ponovo postaje kontrolisani partijski servis. Jedina institucija u Crnoj Gori koja je makar 17 mjeseci bila oslobođenja partijskog uticaja prestaje da bude servis svih građana i postaje ponovo servis jedne političke partije. Ukoliko ne želite da se vama manipuliše i od vas skrivaju informacije od javnog interesa, ukoliko ne želite partijsku televiziju, dođite na građanski skup. Braneći javni medijski servis, branite svoja ljudska i građanska prava – navode iz te NVO.

Komentari

Komentari se objavljuju sa zadrškom.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Predaja pomena on-line

Najčitanije danas

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"