Ilustracija / - FOTO: M.V.
13/10/2023 u 11:55 h
i na telegram kanalu
StoryEditor

U Kotoru boravi više od 2.600 turista, najviše iz Velike Britanije

Broj gostiju koji ostvaruju noćenja u Kotoru je za 42 odsto veći nego u istom periodu 2022. godine

Na kotorskoj rivijeri boravi 2.602 gosta, od kojih 1.968 u privatnom smještaju, 862 u hotelima, a 42 u hostelima, saopšteno je iz Turističke organizacije (TO) Kotor.

Kako je za Radio Kotor informiše predstavnica TO Milena Radović, u privatnom smještaju su kao i do sada najbrojniji gosti iz Rusije, Srbije, Turske, Velike Britanije i Njemačke.

U hotelima dominiraju gosti iz Velike Britanije, Francuske, Njemačke, ali i državljani Izraela, Turske i zemalja regiona.

- Poređenja radi, broj gostiju koji ostvaruju noćenja u Kotoru je za 42 odsto veći nego u istom periodu 2022. godine. Po podacima sa Turističko-informativnog centra grad je danas obišlo 894 izletnika. Tokom protekle sedmice zabilježen je broj od 18.346 izletnika, od kojih 6.217 u danima vikenda. Najbrojnije su bile grupe iz Turske, Sjedinjenih Američkih Država, Francuske, Njemačke i Kine, precizirala je Radović.

U Kotoru pet brodova sa 4.000 putnika

U našem zalivu danas pet brodova sa blizu četiri hiljade putnika.

Prema informaciji iz AD “Luka Kotor” jutros (7:30) je iz Dubrovnika uplovio brod “Athena” sa 46 putnika. Isplovljava za Sarandu u 13 sati.

Iz Dubrovnika je u 7 i 30 uplovio i “Viking Saturn” sa 906 putnika. Isplovljava za Krf u 15 sati.

U 8 sati je iz Dubrovnika uplovio “Marella explorer 2” sa 1736 putnika. Isplovljava za Zadar u 18 sati.

Brod “Marina” uplovio je iz Splita u 8 sati, a isplovljava za Krf u 18 sati. Na njemu je 1232 putnika.

U 9 i 30 iz Dubrovnika je stigao “Monet” sa 46 putnika. Isplovljava za Drač u 17 i 30.