Jupiter  / -NASA
27/10/2023 u 15:46 h

NASA objavila neobičnu sliku: „Jezivo lice‘‘ na Jupiteru

Snimci su nastali prilikom prolaska letjelice Džuno kraj planete 7. septembra

Američka agencija NASA objavila je neobičnu sliku "jezivog lica" na Jupiteru, i to pred obilježavanje Noći vještica.

- Baš pred Noć vještica, letjelica "Džuno" zabilježila je "jezivo lice" na Jupiteru – navodi se na sajtu NASA-e i dodaje:

- Letjelica "Džuno" tokom 54. prolijetanja kraj Jupitera 7. septembra 2023. zabilježila je ovaj pogled na oblast sjevernog regiona Jupitera nazvanog Džet N7. Slika prikazuje turbulentne oblake i oluje kraj Jupiterovog terminatora, linije koja dijeli osvjetljeni i neosvijetljeni dio planete. Nizak ugao sunca naglašava kompleksnu topografiju ovog regiona, koji naučnici proučavaju kako bi da bi bolje razumjeli procese u atmosferi.

- Kao što se obično dešava sa slikama koje je napravio "Džuno", oblaci na Jupiteru na ovoj slici daju efekt pareidolije, tj. može se vidjeti nešto što liči na lice u slučajnim oblicima. Građanski istraživač Vladimir Tarasov napravio je ovu sliku koristeći sirove podatke s "Džuna" - navodi NASA.

Letjelica je u trenutku snimanja bila 7.700 kilometara iznad oblaka Jupitera, na geografskoj širini od 69 stepeni, piše Telegraf.

ТАГОВИ