Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Milo neće biti kandidat? * Ultimatumi ne rješavaju krizu * Povećanje PDV-a negativno će uticati na standard * Niže minuse, ali ima milione * Milo neće biti kandidat? * Mjesto i broj * Smiju li građani razmišljati o novoj vlasti
ISSN 1800-6299

Strip

Riječ Dana
Dragan Ivančević:
Ostvarile su se prijetnje i naredbe ruskih vlasti, pa je u hotelima bilo 30 odsto manje gostiju iz Rusije.

Vic Dana :)

- Iznajmljujem Crnu Goru za manje svečane prigode, rođendane i porodična okupljanja.

- Nikada ne provjeravaj dubinu vode objema nogama!

Bile dvije žabe: jedna sjedjela na lokvanju, a druga skakala ko luda. Pita žaba koja sjedi drugu žabu:
- Krek?
- Ne, heroin.

Mujo došao na pregled kod kardiologa i nakon što ga je ovaj pregledao, uzme sve nalaze i zavrti glavom:
- Gospod’ne, vama treba hitna operacija srca...
Mujo uzdahne, a doktor reče:
- Sam’ da vidim kad vas mogu ugurat’ u raspored... lista čekanja... evo ga: 20. 8. 2020. godine u 8 sati!
Mujo ga pogleda u nevjerici:
- Pa jel’ nemere ranije?

Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Regioni ZBOG NELOJALNE KONKURENCIJE I AGENCIJA KOJE POSLUJU NA PROSTORU LUKE KOTOR
Krivokapić ispred rampe na ulazu u Luku Taksisti počeli štrajk glađu Prije nekoliko dana sam obnovio licencu, regularno plaćamo poreze i doprinose, ali drugi rade na divlje. Voze kombijima isto kao i mi, predstavljaju se kao taksisti, kaže Slavko Krivokapić
Dan - novi portal
KOTOR - Nekoliko taksi prevoznika juče je ispred ulaza u gradsku luku započelo štrajk glađu zbog nelojalne konkurencije, pdnosno „divljih taksista“, ali i zbog agencija koje posluju na prostoru Luke Kotor.
Prema riječima Slavka Krivokapića, nadležne inspekcije zatvaraju oči pred ovim problemom s kojim su legalni taksi prevoznici suočeni već pet godina.
Ističući da im iz preduzeća Luka Kotor zabranjuju korišćenje taksi mjesta na legalnom taksi stajalištu na gradskoj rivi (ispred rampe), on je u ime kolega koje su u štrajku pozvao nadležne inspekcije da zavedu red u taksi prevozu.
Naglašava da taksi stanica na kotorskoj rivi postoji već 50 godina, te da je ona zvanično namijenjena taksi prevoznicima, jer nije donesena nikakva odluka o zabrani njihovog boravka na toj lokaciji.
-Sada nam kažu da je to u zoni morskog dobra, ali mi imamo dozvole već nekoliko godina, a psolednja je izdata 2015. godine. Poslije toga nije donesena nijedna zvanična odluka da smo izgubili ta mjesta. Međutim, u poslednje tri godine smo istjerani iz luke i ne možemo da uđemo na taj prostor, jer je postavljena rampa i iz preduzeća Luka Kotor nas ne puštaju unutra. Čak su nam jedno vrijeme naplaćivali, to jest uzimali nam procenat od vožnji. Imali smo sedam mjesta između rampe i luke, i još tri vani. Sada su nam dali privremeno tri mjesta, pa nas ujutro istjeraju, a popodne puste, saopštio je Krivokapić za „Dan“, dodajući da taksi stanice na rivi, na autobuskoj stanici i autobuskoj stanici Risan postoje ,,od pamtivijeka’’.
On je kazao da je taksi prevoznicima prije tri dana Opština Kotor dodijelila 10 mjesta i isto toliko kartica za 20 automobila na gradskom parkingu, preko puta Starog grada.
-Nama to ništa ne znači, jer divlji taksisti i taksisti udruženja „Đir“ i „Red“ i dalje stoje ispred vrata Starog grada, a nas su gurnuli na kraj parkinga tako da do nas niko ne može doći. Najveći problem je i što su na osnovu divljih taksista neke naše kolege kupile kombije i nekoliko automobila, a još veći problem su licence kojima se manipuliše. Prije nekoliko dana sam obnovio licencu, regularno plaćamo poreze i doprinose, ali drugi rade na divlje. Voze kombijima isto kao i mi, predstavljaju se kao taksisti. U Luku ulaze otvoreni autobusi „Šoreks“ i unutra rade nelegalno, drže flajere, prodaju se karte, tvrdi Krivokapić.
On smatra da će problem biti riješen kada inspekcija bude radila po zakonu, uz konstataciju da komunalni i saobraćajni inspektori odbijaju da rade svoj posao.
-Pokazujemo im registarske tablice onih koji rade na divlje, ali oni neće nikoga da kažnjavaju. Stotinu divljih taksista stoje ispred Luke Kotor i drže flajere. Naša poruka vlastima je da učine nešto povodom toga ako ne misle da umremo ovdje ispred kapije luke. Ovo nema nikakve veze s politikom. Naš štrajk nije upućen lokalnoj vlasti, nego ovoj državi. Samo tražimo da inspektori rade svoj posao i da kontrolišu taksiste, legalne i nelegalne, da zavedu red da možemo da radimo i da živimo od svoj rada, poručio je Krivokapić, dodajući da u Kotoru ima 40 do 50 privatnih auto- taksi prevoznika, te da je egzistencija njihovih porodica ugrožena.
Inače, u Kotoru je prije tri dana startovao novi sistem regulisanja auto- taksi prevoza putnika s kruzera, kao i njihovo usmjeravanje na pješačke prelaze ispred ulaza u Stari grad i preko puta Luke.
Šef opštinskog Sekretarijata za razvoj preduzetništva i saobraćaj Vladimir Bujišić precizira za „Dan“ da je na parkingu na gradskoj rivi označeno 12 stajališta samo za auto- taksi prevoznike, dok je na rivi postavljeno pet štandova namijenjenih taksi prevozu. Postignut je dogovor sa predstavnicima udruženja „Red“ i „Đir“ taksija, zatim dvije grupe taksista pojedinaca od po 15 članova i sa nekoliko turističkih organizacija registrovanih za prevoz putnika.
-Postigli smo dogovor da se pet postavljenih info- pultova prepusti na korišćenje tim udruženjima na način što će velika udruženja kao što su „Đir“ i „Red“ dobiti po jedan štand, a ostali privatni preduzetnici koji se bave auto taksi prevozom tri štanda i treba da se grupišu u tri udruženja koja će predstavljati njihove interese i koja će na tim štandovima nuditi usluge turistima i građanima. Sva ta udruženja će dobiti određeni broj parking mjesta na rivi. Sistem je pokazao neke manjkavosti u startu, ali sve te nedostatke rješavaćemo u dogovoru sa auto -taksi prevoznicima, najavljuje on.
B.M.

Dobiće naljepnice

Bujišić navodi da će turisti sa kruzera ubuduće koridorom biti usmjeravani preko obale na glavni pješački prelaz na rivi i imaće kontakt samo sa registrovanim auto tak­si pre­vo­zni­ci­ma.
-U na­red­nih ne­ko­li­ko da­na tre­ba da do­bi­je­mo na­ljep­ni­ce ko­je će bi­ti do­di­je­lje­ne sa­mo oni­ma ko­ji ima­ju li­cen­ce za auto - tak­si pre­voz, ka­zao je on, do­da­ju­ći da su u Ko­to­ru 123 vo­zi­la li­cen­ci­ra­na za auto- tak­si pre­voz.