Asteroid, ilustracija / - ASTEROID, ILUSTRACIJA
24/03/2023 u 22:33 h

Ogromni asteroid proletjeće pored Zemlje za vikend

Asteroid dovoljno velikI da uništi čitav grad proći će između Zemljine i Mjesečeve orbite ovog vikenda - na našu sreću, promašivši obje, objavio je britanski javni servis.

Objekt nazvan 2023 DZ2 otkriven je prije mjesec.

U subotu će proći unutar 515.000 km od Mjeseca, prije nego što proleti pored Zemlje.

Rijetkost je da se tako veliki asteroid - procjenjuje se da ima između 40 i 90 metara u prečniku - priđe toliko blizu planeti.

Prema NASA-i, to je važna prilika za astronome da povećaju svoje znanje o asteroidima, u slučaju da se otkrije opasan objekat s potencijalom da udari Zemlju.

"Nema šanse da ovaj ubica gradova udari u Zemlju, ali njegov blizak pristup nudi izvrsnu priliku za posmatranje", rekao je Ričard Mojsl, šef planetarne obrane Evropske svemirske agencije.

Dok prolazi samo 68.000 km daleko, asteroid će biti vidljiv dvogledom i malim teleskopima širom svijeta.

Web prenos uživo njegovog približavanja omogućit će The Virtual Telescope Project.

Čini se da će se objekat vratiti prema Zemljinoj orbiti 2026. godine, ali naučnici su ga i tom prilikom isključili kao prijetnju planeti.

ТАГОВИ