Promocija SuanPan mentalne aritmetike, obrazovno-razvojnog programa za isticanje potencijala djece uzrasta od pet do 14 godina, i Obrazovnog centra ,,Baltazar”, održana je u prepunoj sali Uprave za kadrove u Podgorici. Na promociji su govorile Dušica Milosavljević, direktorica Pro-Mens centra iz Niša, koji su zastupnici licence za SuanPan mentalnu aritmetiku za područje cijelog Balkana i Suzana Mirković, direktorica Obrazovnog centra ,,Baltazar”. Takođe, učestvovala su i djeca koja su završila osmomjesečnu obuku mentalne aritmetike u Nišu.
– Obrazovni centar ,,Baltazar” je otvoren sa željom da se i djeci koja žive u Podgorici i okolini omogući primjena jednog ovako kvalitetnog programa za razvoj potencijala, koji se već godinama uspješno primjenjuje u mnogim zemljama širom svijeta. Potencijali djece su nepregledni, a od nas roditelja zavisi hoćemo li pomoći našoj djeci da dosegnu svoje biološke potencijale, da idu čak i korak ispred sebe – kazala je direktorica obrazovnog centra ,,Baltazar”.
Ona je dodala da je sigurna da će roditelji prepoznati značaj i koristi od SuanPan mentalne aritmetike i da će biti velikih uspjeha kod djece.
- Nastava u obrazovnom centru ,,Baltazar” počinje 16. januara 2016, a upis je u toku. Napominjemo i da je broj mjesta je ograničen – kazala je Mirković.
Mentalna aritmetika SuanPan je licencirani program koji je rezultat rada psihologa, pedagoga, matematičara i stručnjaka iz oblasti obrazovanja. To je program koji predstavlja dokazani moždani stimulans, koji podstiče upotrebu lijeve i desne hemisfere, samim tim i uravnoteženiji razvoj mozga i misaonog procesa. S obzirom na to da su obje strane mozga povezane zajedničkim procesom i formiranjem većeg broja sinapsi, učenje biva uspješnije i uočava se znatno poboljšanje koncentracije, memorije i kreativnosti.
Program mentalne aritmetike obuhvata polaznike tri starosne grupe i to: ,,Kinder” za djecu od pet dok sedam godina; ,,Primarna” za djecu od sedam do 10 godina, kao i ,,Sekundarna” za uzrast od 11 do 14 godina.
Program započinje primjenom abakusa (računaljke) i auditivnog treninga, a nakon izvjesnog vremena dolazi do usvajanja i vizualizovanja računaljke, što dovodi do misaonog izvođenja računskih operacija.
Na promociji je pojašnjeno da djeca koja učestvuju u programu pokazuju jasan napredak koji se ogleda u boljem slušanju, razumijevanju i opažanju; razvijanju stila učenja svojstvenog djetetu; jačanju memorije, pažnje, boljih refleksa i koncentracije; veće sigurnost i samopouzdanja; logike i analitičke vještine na višem nivou, kao i razvijanje višeg nivoa kreativnosti.
A.Ć.
Zanimljivo i interaktivno
Metodika rada je prilagođena uzrastu, a prate je kreativne igre kroz aktivnosti drame na času, testovi pažnje i mnoge druge stimulativne aktivnosti, u cilju bolje socijalizacije, podizanja samopouzdanja kod učenika i prijatnijeg doživljaja u procesu učenja. Jedna od glavnih karakteristika ovog programa je njegov interesantan interaktivan karakter. Djeca uče i u isto vrijeme se zabavljaju zahvaljujući didaktici i metodologiji u kojoj igre imaju važnu ulogu.